کار تغییر سرگرمی مشاهده گردشگران گردشگران زیاد

کار: تغییر سرگرمی مشاهده گردشگران گردشگران زیاد سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز زندگی بهتر فرزند چندم خانواده هستید و باید با فرزند چندم خانواده ازدواج کنید ؟

    از ژنی که به ارث می‌برید گرفته تا تحصیلات پدر و مادرتان، همه و همه می‌تواند روح و روان شما را زیر و رو کند و روی ازدواجی که

    فرزند چندم خانواده هستید و باید با فرزند چندم خانواده ازدواج کنید ؟

    از ژنی که به ارث می برید گرفته تا تحصیلات پدر و مادرتان، همه و همه می تواند روح و روان شما را زیر و رو کند و روی ازدواجی که چند دهه بعد از تولدتان اتفاق می افتد تاثیر بگذارد. ولی گذشته از تمام چیزهایی که دست خودتان است و نیست، ترتیب تولدتان هم می تواند نقش کلیدی را بازی کند. اینکه شما نخستین نوردیده خانواده باشید یا اینکه بعد از خواهر و برادران تان به دنیا بیایید تا حدودی می تواند آینده عاطفی تان را هم تعیین کند. گرچه سال هاست که بعضی از روانشناسان بر اهمیت این عنوان تاکید می کنند ولی قبل از خواندن این متن باید بدانید این قانون ها، هر لحظه و در مورد همه آدم ها صادق نیست. شاید با بررسی روانشناختی ترتیب تولد، بتوانیم به شکل گیری یک پیش فرض در ذهن شما کمک کنیم ولی قبل از آن به شما هشدار می دهیم این قانون ها در همه آدم ها و با تمام شرح صادق نیست.

    بچه های اول زورگو هستند؟

    ذوق و انرژی زیاد والدین کافی است تا فرزند اول، جور دیگری بار بیاید. جهت تازه پدر و مادری که چیز زیادی از فرزندپروری نمی دانند، تنها راه مواظبت از این قدم نو رسیده، توجه زیاد و پیگیری مداوم هست. پدر و مادرهایی که جهت نخستین بار این تجربه را پشت سر می گذارند، هر لحظه نگرانند که هرگز کوتاهی آنها در پیگیری به فرزندشان دردسرساز شود و به همین علت یک توجه ۲۴ ساعته را به او هدیه می کنند. این فرزند ها زیاد از خواهر و برادرهای بعدی ارزش از امکانات خانواده بهره مند می شوند و از آنجا که در وقت تولد رقیبی ندارند، همه چیز منحصرا متعلق به آنهاست.

    فرزند چندم خانواده هستید و باید با فرزند چندم خانواده ازدواج کنید ؟

    از وسایل بازی گرفته تا دوستی و توجه والدین، همه چیز تنها و تنها به آنها متعلق است و این عنوان آینده روانی آنها را از خواهر و برادرهای بعدی ارزش متمایز می کند. شاید به همین دلایل تحقیقات نشان می دهد که در میان کسانی که برنده جایزه نوبل شده است اند آمار فرزند های اول زیاد هست. روانشناسان می گویند از آنجا که بار مسئولیت روی دوش فرزند های اول سنگین تر هست، وظایف بیشتری به آنها سپرده می شود و دیگران انتظارات بالاتری هم از آنها دارند و این فرزندان توانمندتر بار می آیند. مسابقه جو بودن هم از دیگر خصوصیات آنهاست که البته فرزند های دوم هم از آن بی بهره نیستند.

    دلایلی که گفته شد کافی است تا فرزند های اول، سلطه جو تر و جاه طلب تر بار بیایند و بخواهند حق رای و بهره مندی از امکاناتی که پیش از این داشته اند را تا آخر عمر و در همه جنبه های زندگی حفظ کنند. ولی از طرف دیگر این فرزند ها وظیفه شناس تر هم هستند و خوب می دانند که به محض ورود یک فرزند دیگر به خانه، وظیفه پیگیری به او را داشته و در صورتی که تا آخر عمر تنها فرزند خانواده باقی بمانند، مسئولیت سنگینی در قبال والدین خود دارند.

    از ژنی که به ارث می‌برید گرفته تا تحصیلات پدر و مادرتان، همه و همه می‌تواند روح و روان شما را زیر و رو کند و روی ازدواجی که

     

    بچه های اول باید با فرزند های چندم ازدواج کنند؟

    بهترین گزینه جهت ازدواج: فرزند های اول در کنار دومی ها آرامش بیشتری را تجربه خواهند کرد، چراکه فرزندان دوم آرام و زودجوش، به آسانی از خواسته های آنها تبعیت می کنند و از آنجا که به سلطه گری فرزند های اول عادت دارند، هنگامی که با یک دستور بی چون و آیا از طرف آنها روبه رو می شوند، زیاد سخت نمی گیرند و نمی رنجند. از طرف دیگر، حمایت های همیشگی فرزند های اول می تواند وحشت از زورگویی ارزش را کمرنگ تر کرده و به همسرشان دلگرمی بیشتری بدهد.

    بدترین گزینه جهت ازدواج: ترکیب ازدواج ۲ فرزند اول با هم می تواند جنجال های زیادی را به پا کند. این زوج سلطه جو به سختی می توانند به خاطر دیگری از خواسته های خود بگذرند و حتی به طور موقت در بحث ها کوتاه بیایند. گرچه ممکن است آنها به علت توانایی های ارزش از نظر مالی یا کاری پیشرفت زیادی داشته باشند ولی جرقه های سلطه طلبی هر لحظه رابطه آنها را ترساندن می کند.

    فرزند چندم خانواده هستید و باید با فرزند چندم خانواده ازدواج کنید ؟

    خسیس های هر لحظه تنه

    خصوصیات تک فرزندها و فرزند های اول تاحدودی شبیه به هم هست. جاه طلبی و سلطه جویی در شخصیت تک فرزندها هم راه دارد ولی نمی توان یک تفاوت اساسی میان آن دو را نادیده گرفت. با آمدن فرزند دوم، تک فرزند سابق باید توجه اطرافیان را با این قدم نو رسیده هم تقسیم کند و در بسیاری از چیزهایی که پیش از این منحصر به او بوده، با دیگری شریک شود. این اجبار در اشتراک، شکست بزرگی جهت او به حساب می آید و خصلت حسادت را هم به دیگر خصوصیات او اضافه می کند. ولی اعتماد به نفس بالاتر و جدیت زیاد باعث می شود فرزند های اول یک سر و گردن از دیگران جلوتر باشند. حالا اگر بخت با فرزند اولی یار باشد و هر لحظه تک فرزند بماند، قطعا دیگر نیازی ندارد که همه زندگی اش را با دیگری تقسیم کند. به همین علت تک فرزندها انحصارطلب تر بار می آیند و کمتر از فرزند های دیگر طاقت نه شنیدن را دارند.

    بدترین گزینه جهت ازدواج: قبلا هم گفتیم که ترکیب ازدواج ۲ فرزند اول با هم می تواند جنجال های زیادی را به پا کند. گرچه ممکن است آنها به علت توانایی های ارزش از نظر مالی یا کاری پیشرفت زیادی داشته باشند و به علت اینکه رقیب دیگری در خانواده ندارند، از والدینشان کمک های بیشتری دریافت کنند ولی جرقه های سلطه طلبی هر لحظه رابطه آنها را ترساندن می کند. از طرف دیگر، جهت تک فرزندها ساده نیست که داشته هایشان را به اشتراک بگذارند و همین عنوان می تواند تهدیدی جهت ارتباطات ارزش باشد.

    اگر خواستگارتان فرزند دوم است خیال تان راحت

    از ژنی که به ارث می‌برید گرفته تا تحصیلات پدر و مادرتان، همه و همه می‌تواند روح و روان شما را زیر و رو کند و روی ازدواجی که

    بچه های دومی حرف گوش کن و آرام بار می آیند. آنها که هر لحظه زیر سلطه فرزند های اول بوده اند، یاد گرفته اند که باید حرف دیگران را بپذیرند و تا آنجا که می توانند در وقت اختلاف نظر کوتاه بیایند. فرزند های دوم گرچه از فرزند های اول هر لحظه زور شنیده اند، ولی از نعمت داشتن یک حامی بزرگ تر هم بهره مند بوده اند. آنها این امکان را داشته اند که با خواهر یا برادر بزرگ ترشان مسابقه کنند و از او چیز یاد بگیرند. این فرزند ها، مهارت های ارتباطی نیرومند تری هم دارند و از آنجا که باید رابطه ارزش را با فرزند های اول تنظیم می کردند و در نقطه تعادل نگاه می داشتند، یاد گرفته اند چطور به دیگران نزدیک شوند و با آنها کنار بیایند. این شاخصه هنگامی که قدرتمند می شود که فرزند دیگری به دنیا بیاید و فرزند دوم، نقش فرزند وسط را بر عهده بگیرد. در این شرایط او هر لحظه میانجی رابطه فرزند کوچک تر و بزرگ تر می شود و در تنش های خانواده، زیاد از هر کسی جهت برقرار شدن صلح و آرامش تلاش می کند.

    بهترین گزینه جهت ازدواج:بچه های دوم با هر کسی می توانند ازدواج کنند و خوشبخت شوند. خلق وخوی سازگار آنها باعث می شود که هم از بعد حمایت فرزند های آخر بر بیایند و هم با شنیدن زورگویی های فرزند اولی ها زندگی را خیلی سخت نگیرند.

    بچه های آخر نباید باهم ازدواج کنند

    حرف گوش کردن در فرزند های آخر از دومی ها هم بارزتر هست. آنها که چند بزرگ تر بالای سر خود داشته اند، نه تنها بله قربان گو بار می آیند، بلکه زیاد هم به دیگران متکی می شوند و به دنبال حمایت آنها می گردند. فرزند های آخر از پیگیری زیاد والدین به خاص مادر بهره مند بوده اند.

    فرزند چندم خانواده هستید و باید با فرزند چندم خانواده ازدواج کنید ؟

    بچه های آخر خلاق هستند و در جذب آنچه محیط به آنها عرضه می کند، تواناترند. آنها ذهنی باز و فعال دارند و از آنجا که عاشق تظاهر و عرضه توانایی های ارزش هم هستند، با تمام وجود دستاوردهای ارزش را به دیگران نشان می دهند.

    سلطه طلب بودن آنها باعث می شود که هر لحظه به دیگران متکی باشند و زیاد از هر کس دیگری به حمایت دیگران نیاز داشته باشند و با دریافت کردن آن احساس آرامش و اطمینان می کنند.

    بهترین گزینه جهت ازدواج: ترکیب ازدواج یک فرزند اول با فرزند آخر ایده آل به نظر می رسد.

    بچه های آخر به خدمت رسانی دیگران عادت دارند و از آنجا که فرزند های اول هم عاشق راه انداختن کار دیگران هستند، زندگی با یک فرزند اول جهت آنها جالب و آرام به نظر می رسد.

    از طرف دیگر، فرزند های آخر عادت دارند که در برابر خواسته های دیگران تمکین کنند و به همین علت یک فرزند اول زورگو نمی تواند از نظر آنها همسری نامهربان به نظر برسد.

    بدترین گزینه جهت ازدواج: گرچه نمی توان این قانون را در مورد همه صادق دانست ولی ترکیب ازدواج ۲ فرزند آخر با هم کمی نگران کننده به نظر می رسد.

    ازدواج ۲ فرد سلطه طلب با هم می تواند آنها را با چالش هایی روبه رو کند. فرزند های آخری که هر لحظه عادت داشته اند که دیگران پرسشها ارزش را برطرف کنند، ممکن است از بعد حل پرسشها ریز و درشت زندگی یکسان برنیایند و سریع دلسرد و ناامید شوند.

    واژه های کلیدی: خواهر و برادر | خانواده | والدین | ازدواج | فرزندان | خانواده | فرزند | زندگی | والدین


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار