کار تغییر سرگرمی مشاهده گردشگران گردشگران زیاد

کار: تغییر سرگرمی مشاهده گردشگران گردشگران زیاد سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات طلای آسیا را از تیم امید می‌خواهیم/ کارنامه فوتبال بسیار خوب است ، سلطانی‌فر

    وزیر ورزش و جوانان می‌گوید جای موفقیت‌های تیم ملی امید و افزایش این تیم به المپیک در کلکسیون موفقیت‌های اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران خالی است. 

    طلای آسیا را از تیم امید می‌خواهیم/ کارنامه فوتبال بسیار خوب است ، سلطانی‌فر

    سلطانی فر: طلای آسیا را از تیم امید می خواهیم/ کارنامه فوتبال بسیار خوب است

    عبارات مهم : ایران

    وزیر ورزش و جوانان می گوید جای موفقیت های تیم ملی امید و افزایش این تیم به المپیک در کلکسیون موفقیت های اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران خالی هست.

    به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعد از حضورش در تمرین تیم ملی امید اظهار کرد: امروز به محل تمرین تیم های ملی آمدم تا از نزدیک شاهد تمرین های تیم ملی امید باشم. ما خیلی به این تیم امیدواریم. ما فکر می کنیم ان شاءالله در استمرار موفقیت هایی که در طول یکی دو سال گذشته در رشته های متفاوت از جمله فوتبال داشته ایم، بتوانیم در تیم ملی امید هم این موفقیت ها را شاهد باشیم. همان طور که تیم ملی مان به جام جهانی افزایش کرد و نتیجه های تاریخی و افتخارآمیزی که تیم ملی در جام جهانی گرفت و یا نتایجی که تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی مان گرفتند. در کلکسیون موفقیت ها و دستاوردها، جای موفقیت های تیم ملی امید و صعودش به المپیک خالی است آیا که آخرین صعودی که داشته ایم ۱۹۷۶ مونترال بوده است.

    وی ادامه داد: ۴۲ سال تا به امروز به المپیک افزایش نکرده ایم و تا المپیک بعدی این وقت به ۴۴ سال می رسد. البته تیم های امید ما در بازی های آسیایی دستاوردهای خوبی داشته اند و به قهرمانی رسیده اند و من فکر می کنم با تدابیری که به وسیله فدراسیون و وزارت ورزش اتخاذ شده است است و هماهنگی خوبی که بین همه مجموعه از جمله کمیته ملی المپیک به دست آوردیم در حال حاضر همه ظرفیت هایمان را جهت رشد و توسعه ورزش در کنار هم قرار داده ایم. ان شاءالله روندی که الان در ورزش دنبال می کنیم که دور بودن از حاشیه ها و ایجاد یک فضای آرامش هست، به دست بیاوریم تا موفقیت ها در ابعاد متفاوت چه در ورزش همگانی و چه در ورزش های قهرمانی به دست بیاوریم.

    طلای آسیا را از تیم امید می‌خواهیم/ کارنامه فوتبال بسیار خوب است ، سلطانی‌فر

    وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: این روزها شما در رشته های کشتی، ووشو و وزنه برداری، در کاراته، والیبال نشسته مرتب خبرهای خوش، دستاورد، موفقیت و قهرمانی می بینید که این ها ناشی از این هم گرایی و هم افزایی امروز بین همه بخش های دست اندرکار ورزش وجود دارد. ما با سیاست ها و رویکردی که دولت دارد، تلاش می کنیم این روند را ادامه دهیم که بتوانیم با ایجاد ثبات و آرامش و دور بودن از حاشیه ها و ایجاد هم افزایی و هم گرایی بین همه عوامل دست اندرکار ورزش، بتوانیم موفقیت های تیم های ملی را زیاد و به تبع آن خوش حالی زیاد ملت را فراهم کنیم.

    سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان این که به تیم ملی امید، امیدوار است گفت: تدارک خوبی فدراسیون فوتبال جهت تیم ملی امید انجام داده و کادر مربی گری خوبی این تیم در اختیار دارد. بازیکنان هم با انگیزه و پرانرژی در تیم هستند که به خاطر این ها فکر می کنم درخشش خوبی در بازی های آسیایی داشته باشیم.

    وزیر ورزش و جوانان می‌گوید جای موفقیت‌های تیم ملی امید و افزایش این تیم به المپیک در کلکسیون موفقیت‌های اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران خالی است. 

    این تیم همه به لحاظ سنی طوری جمع و سازماندهی شده است اند که این افراد تا ۲۰۲۰ بتوانند در تیم ملی امید بازی کنند. ان شاءالله در بازی های ۲۰۲۰ توکیو با همین مجموعه به المپیک افزایش کنند و همان طور که تیم ملی بزرگسالان ما که در جام جهانی در گروه فوت قرار داشت بر خلاف تصور همه که فکر می کردند ما زنگ تفریح می شویم رفتند و سلحشورانه جنگیدند و درخشیدند و باعث عزت و افتخار ملت شدند ان شاءالله بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ هم نتیجه های خوبی بگیریم و در ادامه این تیم بتواند استخوان بندی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

    وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت های خود در پاسخ به سوالی راجع به اینکه کلوب های لیگ برتری بازیکن در اختیار تیم ملی امید قرار نمی دهند هم گفت: من می دانم فدراسیون با جدیت این پرسشها را دنبال می کند. کلوب ها هم تا حدودی با توجه به اینکه لیگ شروع می شود ملاحظاتی دارند ولی اولویت با تیم های ملی هست. اولویت با تیم ملی امید است و همین طور تیم ملی جوانان هست. ما باید همکاری کنیم تیم های ملی کشورمان نتیجه بگیرند ریاست محترم فدراسیون و دیگر اعضای محترم هیات رییسه هم این عنوان را پیگیری می کنند تا مسئله را حل کنند.

    او در پاسخ به این پرسش که مسئله بازیکنان سرباز چه شد گفت: همان طور که تا الان پرسشها ارزش حل شده است ان شاءالله از این به بعد هم حل خواهد شد.

    طلای آسیا را از تیم امید می‌خواهیم/ کارنامه فوتبال بسیار خوب است ، سلطانی‌فر

    سلطانی فر در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تمدید قرارداد کی روش به کجا رسید و آیا وزارت ورزش و جوانان این عنوان را پیگیری می کند یا خیر گفت: این موضوعی است که به وسیله خود فدراسیون فوتبال و ریاست محترم این فدراسیون پیگیری و مدیریت می شود. ان شاءالله اخبار و اطلاعاتش را از زبان ایشان بشنویم. این پرسشها مربوط به فدراسیون فوتبال است.

    به گزارش ایسنا، همچنین وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم ملی گفت: شرکت تیم های ملی، کادر فنی و بازیکنان زحمت زیادی را جهت موفقیت این تیم می کشند. تیم ملی بزرگسالان فوتبال ما در فاصله دو هفته مانده به بازی ها توانست مقتدرانه به جام جهانی افزایش کند و سپس در این مسابقه ها با کسب نتیجه های درخشان، کشور عزیزمان ایران را سربلند کرد.

    وزیر ورزش و جوانان می‌گوید جای موفقیت‌های تیم ملی امید و افزایش این تیم به المپیک در کلکسیون موفقیت‌های اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران خالی است. 

    وی افزود: مقام هایی که ما در رده جوانان، نوجوانان، فوتسال و فوتبال ساحلی کسب کردیم و در تکمیل آن نتیجه های درخشانی که دو تیم بزرگ ما یعنی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گرفتند. اینکه جهت نخستین بار در تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس توانستند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان افزایش کنند و جزو ۸ تیم برتر آسیا هستند. این نخستین بار است که این دو تیم با سرافرازی و سربلندی در جمع ۸ تیم برتر آسیا هستند و این عملکردها نشان می دهد که کارنامه فوتبال ما بسیار خوب است.

    سلطانی فر ادامه داد: ما در این کلکسیون درخشش تیم ملی امید را کم داریم من شخصا به اینجا آمده ام تا این را از مسئولان فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی که در آینده جای آن ها در تیم های بزرگ داخلی و خارجی هست، بخواهم و به آن ها بگویم که ما موفقیت های خوبی در یکی دو سال گذشته داشتیم و به تعبیر اینفانتینو رییس فیفا، تنها فدراسیون ۵ ستاره بودیم و توانستیم در هر ۵ رده سنی به مسابقه های جهانی افزایش کنیم و استثنایی ترین و تاریخی ترین نتیجه را در جام جهانی به دست بیاوریم.

    طلای آسیا را از تیم امید می‌خواهیم/ کارنامه فوتبال بسیار خوب است ، سلطانی‌فر

    وزیر ورزش همچنین گفت: این در حالی بود که در گروه فوت جام جهانی قرار داشتیم و خیلی ها فکر می کردند که ما در آنجا زنگ تفریح اسپانیا و پرتغال می شویم ولی دیدید که بازیکنان ما با چه جرات و جسارتی جنگیدند و موجب عزت کشور عزیزمان ایران و ایرانی و ورزش و فوتبال کشور شدند. من انتظار دارم که تیم ملی امید با تدابیر فدراسیون فوتبال و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک با همان روحیه جنگندگی تیم ملی بزرگسال، استارت خوبی در بازی های آسیایی جاکارتا بزنند و بتوانیم مدال طلا این مسابقه ها را کسب کنیم. بعد از آن نیز بعد از المپیک ۱۹۷۶ که آخرین حضور ما در مسابقه های المپیک بود، در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن حاضر شویم و از حیثیت فوتبال و ورزش کشور دفاع کنیم.

    سلطانی فر راجع به استعدادهای ورزش کشور عزیزمان ایران نیز گفت: کشور عزیزمان ایران سرشار از استعدادهای فراوان هست. یکی از بااهمیت ترین وظایف ما این است که با گسترش پایگاه های استعدادیابی، هزاران نوجوان و جوانی که سرشار از اراده، انگیزه و انرژی هستند، بیایند و در عرصه های مناسب تر و میادین بزرگتر بدرخشند. ما وظیفه خود می دانیم که این کار را انجام دهیم. به همه ادارات کل و بخش های متفاوت این قضیه را تاکید کردیم تا زمینه ورود و ظهور این استعدادها و خلاقیت ها را فراهم کنند. ما در موفقیت های فوتبالی مان افزایش به المپیک و موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا را کم داریم که امیدواریم این قضیه تحقق پیدا کند. همان طور که با پیروزی های تیم های دیگرمان باعث ایجاد غرور ملی در مردم و همچنین انسجام بین مردم شدیم که حمایت همه مسئولان را به دنبال داشت، ما جهت نخستین بار بود که می دیدیم مقام معظم رهبری در یک مسابقه ما شکست می خوریم ولی ایشان تقدیر می کنند. به این علت که ایشان دیدند بازیکنان با دلاوری و سلحشوری خاص ای جنگیدند و از حیثیت ورزش و ملت کشور عزیزمان ایران دفاع کردند. همین مساله باعث شد بازیکنان در دیدار با پرتغال بجنگند و حتی در آستانه پیروزی و افزایش به مرحله حذفی نیز قرار بگیرند. ان شاءالله در جام جهانی بعد بتوانیم از مرحله گروهی افزایش کنیم.

    واژه های کلیدی: ایران | افزایش | المپیک | ایرانی | جوانان | فوتبال | موفقیت | فوتبالی | بازیکنان | نوجوانان | جام جهانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار